REGULAMIN IMPREZY PLENEROWEJ
„Dwa dni w Świetle”
I POSTANOWIENIA OGÓLNE:
- Regulamin obowiązuje na terenie imprezy plenerowej niemasowej o nazwie „Dwa dni w Świetle”, organizowanej 24-25 czerwca 2023 r. oraz 12-13 sierpnia 2023 r. w Gdyni w Parku Kolibki
- Regulamin skierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania Imprezy będą przebywać na terenie, na którym odbywa się Impreza. Każda osoba przebywająca na tym terenie w czasie trwania Imprezy obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu.
- Wejście na teren imprezy oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
- Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa Imprezy poprzez określenie zasad zachowania się osób obecnych na Imprezie i korzystania przez nie z terenu, na którym przeprowadzana jest Impreza, a także urządzeń, znajdujących się na nim.
- Organizatorem Imprezy jest Fundacja Izabeli Trędowicz, z siedzibą przy ul. Gryfa Pomorskiego 54F/2 w Gdyni.
II. ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE IMPREZY:
- Impreza ma charakter zamknięty, obowiązują bilety wstępu. „Bilet” oznacza indywidualną zgodę na uczestnictwo w Wydarzeniu i wymaga wymiany na Identyfikator (opaskę), przed pierwszym wejściem na teren wydarzenia. Identyfikator będzie miał postać opaski, której wzór ustala Organizator, umieszczonej na trwałe na ręce; z Identyfikatora może korzystać tylko jedna osoba, uszkodzenie lub zerwanie Identyfikatora powoduje utratę jego ważności; zakazane jest odstępowanie Identyfikatora. Każdy Uczestnik Wydarzenia dokonuje wymiany Biletu na Identyfikator osobiście;
- Osoby małoletnie uczestniczą w Imprezie na wyłączną odpowiedzialność osób, które sprawują nad nimi pieczę – rodziców lub opiekunów prawnych.
- Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie osoby, które znajdują się na terenie Imprezy obowiązani są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na tej Imprezie, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu oraz stosować się do zaleceń przedstawicieli, Organizatora, pracowników ochrony, mających na celu zapewnienie im bezpieczeństwa i porządku.
- Zabrania się wnoszenia i spożywania w trakcie Imprezy alkoholu, środków odurzających lub substancji psychotropowych, a także posiadania broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych.
- Organizator utrwala przebieg Imprezy dla celów dokumentacji oraz promocji lub reklamy Imprezy i imprez Organizatora w przyszłych latach. Wizerunek osób przebywających na terenie Imprezy może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych. Wstęp na teren Imprezy jest równoważny z udzieleniem przez uczestnika zgody na nieodpłatne fotografowanie i filmowanie jego osoby oraz transmitowanie, rozpowszechnianie i pokazywanie jego wizerunku w celach dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych i promocyjnych Imprezy.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny: u przedstawicieli Organizatora na terenie Imprezy oraz udostępniony został na stronie internetowej Organizatora: www.wybieramswiatlo.pl www.izabelatredowicz.pl
- Udział w imprezie jest równoznaczny z akceptacją przez uczestnika niniejszego Regulaminu.
- Organizatorowi przysługuje prawo zmiany niniejszego Regulaminu:
- a) z uwagi na potrzebę zapewnienia prawidłowego przebiegu Wydarzenia oraz zapewnienia bezpieczeństwa Uczestnikom Wydarzenia;
- b) w celu usunięcia błędów lub omyłek w treści Regulaminu;
- c) w celu dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa;
- d) gdyby potrzeba dokonania zmiany Regulaminu wynikła z okoliczności niezależnych od Organizatora, które wystąpiły po ogłoszeniu Regulaminu, a których Organizator nie mógł wcześniej przewidzieć.
III. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Izabeli Trędowicz z siedzibą przy ul. Gryfa Pomorskiego 54F/2 w Gdyni. Dane osobowe będą przetwarzane w celu, zakresie i przez okres niezbędny do organizacji, przeprowadzenia i promocji Imprezy. W zakresie, który nie jest ograniczony innymi przepisami prawa, uczestnicy imprezy posiadają dostęp do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa można wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.